12 Nisan 2015 Pazar

örgü-dikiş-nehircce


Bir önceki yazımda da dediğim gibi hayli zaman oldu buraya yazmayalı , bu süreçte , pek boş durmamaya çalıştım canım sıkıldıkça örgü ördüm ,çok az da olsa dikişle ilgilendim. Eskisi kadar çok okuyamamanın keyifsizliğini yaşadım ama elimden geldiğince de bir şeyler okumaya çalıştım... 



Dikiş için sanırım emekliliğimi beklemem gerekecek :) şimdilerde nevresim ölçülerini ayarlayıp ,perde boylarını kısalta biliyorum sadece... Keşke vakit bulabilsem de çanta dikmeye devam edebilsem...
Sağlık olsun yoğun iş ve ev temposu olan arkadaşlar beni anlayacaktır. 3.Sınıfa giden oğlumun dersleri iyice zorlaştı , artık ödevlerini tamamen kendisi yapabiliyor ;ama  sürekli yeni konular ve yeni sorularla karşıma çıktıkça yalan değil kendimi yetersiz hissediyorum. Bazen matematiğiniz 3.sınıf öğrencisine yetmeye biliyormuş !! Hafızamı zorlayıp konuları hatırlamaya çalışırken ,işin içinden çıkamadığım zamanlarda bir bakıyorum elimde 3.sınıf ders kitapları ders çalışıyorum :)))

Oğlumla birlikte yeniden eğitim görüyor hissediyorum kendimi...
Yani zamanla unutulan bilgileri tazeleyerek ve bazılarını ilk kez öğrenirken hayat akıp gidiyor ve meğer bizim öğrenmeler imiz hiç bitmiyormuş...

Sevgiyle,

nehircce


2 yorum:

lila dedi ki...

Bayılıyorum senin bu örgülerine. Ne harika,neşeli,cıvıl cıvıl. Ellerine sağlık. Ben beceremiyorum maalesef. Pek düzgün olmuyorlar.

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

ellerıne saglık