10 Nisan 2015 Cuma

Güneş Çavması II


Uzun zaman oldu biliyorum, ne çok şey geçti üzerinden ama şükürler olsun sağlığımız yerinde, içimde yine küçük küçük yazma kıpırtıları olunca hiç ara vermeden yazmak istedim.

Başlangıç da severek okuduğum Güneş Çavması kitabım olsun. İlk kitabı okurken içimden sürekli ; bitmesin, yavaş yavaş oku diyordum kendi kendime :) ikincisini de dün elime alınca, hele de sayfa sayısı daha az olunca,  bunu daha yavaş okumalıyım dedim :) Bittiğinde yorumlamak isterim. Ama inşallah ilk kitaptaki etkisini bırakır. Henüz okumadıysanız ilk kitabı okumanızı kesinlikle tavsiye ediyorum.Güneş Çavması I ile ilgili düşüncelerimi burada okuyabilirsiniz. 

Bu kısa bir merhaba olsun :) daha uzun yazmak dileğiyle...


Sevgiler,
güzel geçsin yine her günümüz...

Hiç yorum yok: