11 Mart 2013 Pazartesi

Merhaba...


Zaman ne kadar hızlı akmış,nehircce yeni işyerine taşınmış, o süreçte geçen stresli günlerini atlatmış,şimdi  hatırlamak bile istemiyor .Yeni ofisini sevmiş :) daha merkezi daha kurumsal bir havası varmış, akşam işten çıkınca her yer ışıl ışıl nehircce mutlu...Hani bunda havaların ısınmasının ve günlerin uzamasının da etkisi yok değil.

Bizim hem gönlümüze hem evimize bahar geldi :)
Eşim teras düzenlemesine ufak ufak başladı ben de etrafımız yeşillenince kuracağım kahvaltı sofralarının hayalini kuruyorum.

Dün güneşe dayanıklı çiçekleri araştırdık tekrar,geçen sene ilk acemiliğimizdi yeni evimizde, artık profesyonel adımlar atıyoruz, googledan  ve evimize yakın bir fidanlıktan yardım alıyoruz :)

Geçen onca yorgun, stresli günden sonra tekrar merhaba demek istedim bugün, size ve kendime ...

İyi haftalar dilerim.
sevgiler
nehircce

9 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Merhaba canım... sıcacık sardım bir de seni...

nohut oda dedi ki...

ne guzel beklıyorum sabırsızlıkla o zman bahar fotolarını:)

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Canım yenilikler uğur olsun ışık olsun hayatına...musmutlu güneşli sıcacık bir hafta diliyorum
Sevgiler

resimli günlük dedi ki...

Merhaba :)

Syhn dedi ki...

bir ay olmuş neredeyse.. baharla beraber blogunda şenlensin;)
kolay gelsin şekerimm öpücükler :D

Adsız dedi ki...

Uzun zamandır takip ettiğim halde bu ilk yorumumdur:) Özlemiştik seni. Yorgunları atıp bahar havasına girmişsin ne güzel. Güzel çiçeklerinle terasında mutlu mesu bir haftasonu kahvaltısı postu bekliyorum senden:)

nehircce dedi ki...

Sibelim merhabaaaa :)) ben de öyle canım..

Nohut odacım; inşallah ben de saksılar dolsun diye bekliyorum :)çok teşekkür ederim canım.

Mügecim;ne güzel yazdın yine teşekkür ederim hepimiz için öyle olsun inş.


Resimli günlük; merhabaaaa :) tşk.ederim


Seyhanım;Canım inşallahhh teşekkür ederim :))


Hayatgüzelbiryer; Çok sevindim ben şimdi bu yoruma ama :)) yine beklerim :) teşekkürler bu bahar yeni umutlar güzellikler bizi bırakmasın. sevgiler.

Ayşe'nin Kozası dedi ki...

Hoşgeldin:)

annesiningülü dedi ki...

merhaba canım :D bir ses vereyim dedim ;)