27 Haziran 2012 Çarşamba

Romantik bir bavul ve içindekiler...


Bu sabah bu güzel bavulu açtım... Hep dekoratif amaçlı evimde kullanmak istediğim bir şeydi.
Benim olmadı ama kısa bir süre için evimde misafir edebileceğim :)Kendisi 1927 den kalma bir şapka bavulu... Anlayacağınız tam benlik nostaljik, romantik :)

İçinden ise aşağıdaki güzel elbise ve şapkalar çıktı.Çok yakın bir tanıdığımın nikahında giymesi için organize ettim. Umarım akşam üzerine denediğinde de benim içime sindiği gibi kendisininde içine siner...

Uzun zamandır yazamıyorum ,bu sürede bir sünnet ,bir nişan telaşını atlattım sayılır. Sünnet ile ilgili bir düğün telaşımız kaldı. Ama oğluşun pipisi çoktan işlem gördü :) ve iyileşti şükürr :)


Detaylar daha geniş bir zamanda sizlerle ....

Siz bu kombinilerden hangisini beğendiniz peki merak ettim :?
Soldaki küçük şapkalı mı?
Sağdaki yatay şapkalı mı olmalı bu elbiseyle....


Sevgiler
nehircce

6 yorum:

zeynep bayram dedi ki...

Ahhh kıyamam sünnet mi oldu:)geçmiş olsun,bir de biz atlatsak:)
elbiseye bayıldımmmm, çok güzel...hele etek kısmındaki işleme,çok zarif...
bence sağdaki şapka kumaş olarak elbiseye daha uyumlu:)
sevgiler:)

annesiningülü dedi ki...

iki hali de çok harika :D
bavul da öyle ;)

Tibetin annesi dedi ki...

Ben sağdaki şapkayla daha çok beğendim elbiseyi.
Ufaklığımın sünneti hayırlı olsun, bakalım biz ne zaman halledeceğiz :)

bloğuma gelince yani Tibet'inkinden bahsediyorum, bu aralar günlerimiz bayaa zorlu geçiyor. kişiliğini bulma dönemleri mi bilemiyorum, çok çatışıyoruz. buraya güzel anıları girmeli, hiç yazmıyor değilim kötüleri de ama, iyiler çoğunlukta olsun di mi? :)))

Syhn dedi ki...

1927 mi?
tam senlik mi benlik mi?
hangi kombin mi?
:))
bence ikisi de güzel ama sanki ilki.. yok yok ikincisi..
valla bilemedim bi kafanda görseydim iyiydi.
nişanla ilgili post istiyorum ben ya lütfen!

nehircce dedi ki...

Zeynepcim;çok teşekkür ederim canım, inşallah sen de güzelce atlatırsın sünnet meselesini :)) elbise fikrin için de ayrıca teşekkür ederim.


Baharcım;bavul süper süperr :))) dün akşam onla gittim eve koluma takıp öyle keyifliydiki :))


Sibelcim;canımcım iyi olun yeterki bizimde sancılıydı bir dönem ama inan hepsi geçiyor 1 ay sonra bambaşka bir çocuk olacak belki de :)Teşekkür ederim darısı Tibetimin başına.öpüyorum sizi...



Seyhancım;canım beğeneceğini biliyordum :))) seni azıcık tanıdımsa. Zeynep in nişan fot.ben çektim ama henüz izin alamadım sayfaya eklemek için.Kendisinin olmasa bile detaylarını paylaşacağım ama. sevgiler.

papatya dedi ki...

Cok gecmis olsun Nehircim.
Elbise de sapkalar da super secim yapamadim,cok uzgunum.
Sevgiler.