9 Şubat 2011 Çarşamba

Toplayın eski oyuncakları ...




İrtibat No: 0216 585 11 15


Arkadaşlar çocuklarımızın bir yığın kullanmadığı hatta kırılıp bir kenara kaldırılan bir sürü oyuncakları oluyor.Pendik Belediyesinin düzenlediği bu kampanya ile,


Kırık oyuncaklar bile tamir edilip Anadoluda ki birçok ile gönderiliyormuş...


Eeee hadi ne duruyorsunuz :) Ben telefonla bilgi aldım kargoyla da gönderebilirsiniz elden de teslim edebilirsiniz...

Umarım bir yerlerde, sayenizde gülümseyen bir sürü çocuk olsun..

my mood un sayfasında görünce hemen paylaşmak istedim.



İlgilenmenizi dileyerek

sevgiler,
nehircce

14 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

güzel bir uygulama, tebrik ederim :) biz kuzenler topluluğu olarak aramızda döndürüyoruz oyuncakları ama artık yeter denen olursa aklımda olsun :)

zeynep bayram dedi ki...

içim sızladı okurken,biz bir çuval oyuncakları dağıtan çocuğun arkasını toplarken aslında bitenesine bile ulaşamayan çocuklar var.not alıyorum...oğluşa söyledim ayırmaya başlıyor:)))

Stil Direktoru dedi ki...

Mail listemdeki herkese yollicam. Duyarliligin icin cok tesekkürler arkadasim. Sevgiler=)

beenmaya dedi ki...

az önce aysema'nın sayfasından geldim iyi ki bloglar var diyerek. ne çok şey öğrenip paylaşıyoruz, ne çok aklı ve yüreği kocaman insan tanıyoruz diyerek. ve işte bunu der demez de bir örnek oldun sözlerime paylaştığın bu güzel bilgi ile...

nohut oda dedi ki...

iyi yaptın bende yazacaktım bana cok yakın zaten biz topladık bile aysenın oyuncaklarını..

Deniz dedi ki...

ben de paylaşacağım izninle süpermiş

Burcu Çalışkan dedi ki...

ayca dün bana da bildirmiş sağolsun hemen yayalım, minikleri sevindirmek gibisi varmı?

nehircce dedi ki...

Sibelcim tamam canım, zaten süreli değil ne zaman olursa gönderebilirsiniz dediler.

Zeynepcim;ne güzel olur ama dimi öpüyorum oğluşunu :)

Stik Direktörü canım süpersin :)))

mayacımm;canım herzaman, elimden gelse daha fazla ulaşabilsem keşke.Ama iyi ki bu blog dünyasına girdim diyorum bende her seferinde, senin gibi bir sürü güzel yürekli insanla dost olduğum için çok şanslıyım :))


Nohut odacım;canım harikasın :))

Denizcim;elbette ne demek sevgiler.

Burcucum; tabii bir güler yüz nelere değmez ki değil mi.sevgiler.

annesiningülü dedi ki...

bizde geçen gün Yağmur'la bir poşet hazırladık. köye göndericez. ama gidemezsek aklımda bulunsun canım

KırmıZı WosWos dedi ki...

Ne güzel bir uygulama Nehircce teşekkür ederim :)

elif-kayra dedi ki...

çok güzel bir paylaşım çok güzel bir kampanya olmuş.

Hayat dedi ki...

Bizim ailede çocuk yok. Ama çevremdekilerden toplar her sene köyümüzdeki çocuklar ve bebekler için giyim, ayakkabı ve oyuncak biriktirir götürürüz. En çokta babam götürür. Bu kampanyaya katılamıyacağım ama hersene 3-4 defa çocukları sevindirdiğimi bilmeni istedim.
Kampanyanız bol oyuncaklı olsun..

Sevgiler arkadaşm..

nehircce dedi ki...

Baharcım ;tamam canım aklında bir yerde dursun belki bu taraflarda oturan arkadaşların varsa onlarla paylaşırsın öpüyorum :)

Elifcimm;teşekkürler canım yapanların duyuranların emeğine sağlık.

Hayatcım;Ne iyi yapıyorsunuz zaten amaçta ulaşılamayan uzak yerlere köylere gidebilmek.
Ayrıca henüz bebişin olmadığı için senin bu kampanyaya katılamaman normal :)) öpüyorum sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ne güzel bir paylaşıma vesile olmuşsun canım..
Gönlüne,fikrine sağlık..
Hemen bakıp,elimden geleni yapmaya çalışacağım..
Böylesine bir güzelliği sayfasına taşıyan güzel gönüllü arkadaşım,inşallah bu gece gül kokusu siner o yüreğe..
Rabbim ,dua dolu,bereketli,kutlu,mutlu bir kandil yaşamayı nasip eylesin..
Dualarında hatırlanmak ümidiyle..