7 Şubat 2011 Pazartesi

80'ler partisi



Geçen akşam iş dönüşü,mutfakta yemek hazırlıyordum.
Baba oğul da içeride günün kritiklerini yapıyorlar.
Baba soruyor oğlum ne yaptın bugün,
oğluş,resim yaptım, ananemle tevezyon izledim.


Baba sorar bir yere gitmediniz miii ??
Gittik baba 
nereye oğlum


''80 'ler partisineee ''


Baba hıhhhhhh (eşimin suratını keşke görebilseydim)
İçeriden gelen kahkaha seslerini duymanızı isterdim...
Ben de içeri gidince oğluş ''anne espri yaptım ben dimiiii'' demesin mi..


Anne de krize girer...


Haftalar önce Çocuklar Duymasın da böyle bir 80 'ler partisi muhabbeti olmuştu hatırlarsınız.
Biz eşimle o bölümü keyifle izlemiştik ve çok gülmüştük...
Belli ki kapmış oradan ...
Küçük sıpa epey güldürdü bizi...


Bol gülücüklü bir hafta diliyorum hepimize,
Sevgiler
nehircce.

10 yorum:

cecilia dedi ki...

hehe yerim onu nelerde bilmiş :)

Tibetin annesi dedi ki...

sorsaydınız ya partide ne yapmış :)))

KırmıZı WosWos dedi ki...

çok tatlı "espri yaptım dimiii" :)))

gençbiranne dedi ki...

süpermiş cidden yaa:))
ah bu çocuklar ah büyümüşde küçülmüşler sanki hepside aynı şekerim bu neslin.

Hayat dedi ki...

Hey Allahım ya copy+paste tarzında bir hayatı var Efe'nin :) Maşalahh nasılda hazır cevap :)

Teşekkür ederiz arkadaşım İnş. bol gülücüklü bir hafta yaşarız...

MAVİANNE dedi ki...

bu çocuklar çok hoş
insanı beklenmedik anda güldürüyorlar

İkiz Annesi dedi ki...

Espri yapmayı da öğrenmiş minik prens:)

nehircce dedi ki...

ceci;;çok komikler yaa bu devirde çocuk olmak varmış :)

Sibelim;eminim ona da bir kılıf bulurdu bizi güldürecek alemler yahuu :)))


Kırmızı woswos;espri yapmayı da öğrenmiş yani ablası :)))

Gençbiranne;evet canımcım hepsi ateş parçası bunların biz çok safmışız valla :)))


Hayatcım;şimdiki çocuklar hep böyle ne garip dimi,yediklerinden midir içtiklerinden midir :))) Farklı bir dünya görüşleri var artık bu neslin :)))


Maviannecim;evet :)) hepsi alem.

İkiz annesi; sorma sorma :)))

Selin Ergeçer dedi ki...

Bazen çocuklardan inanılmaz yorumlar çıkabiliyor :) bir yere not etmek lazım, hep hatırlanmalı bunlar :))

nohut oda dedi ki...

onlarda bızı guldurmayı cok sevıyor..pıs espri de yaparmıs:))