24 Kasım 2010 Çarşamba

Gün Batarken...


Merhaba,

Bayram tatilinden sonra,işlerden fırsat bulup yazamadım kusuruma bakmayın..
Tatilimi Bafra Samsunda geçirdim.Bu fotoğraflar da Bafra Kuş Cennetinden.
Samsuna yolunuz düştüğünde bu gün batımı için bile olsa,gitmenizi tavsiye ederim.Doğrusu benim tüm bayram yorgunluğumu alan, bir görüntüydü şahit olduğum...
Çözünürlükle ilgili bir sıkıntı var tam bilememekle birlikte ;ama fotoğraflar orjinalde daha netler.


Umarım beğenmişsinizdir.
Kuşların göçünü ayrıca yayınlayacağım,


Yokluğumda beni merak eden dostlarıma da ayrıca teşekkür ederim.Herşey yolunda şükür,kaldığım yerden devam...

İyi bir hafta olsun dilerim.
Sevgiler...

16 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım hoşgeldinnn...
Ne kadar güzel manzaralara şahitlik etmiş,ne güzel kareler dondurmuşsun..
Tek kelimeyle harika..
Kuşların göçünü bekliyorum :)

çeşnici Handan dedi ki...

Görüntüler nefis bayıldım.

Tibetin annesi dedi ki...

gerçekten süper bir manzara...

Unknown dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar çekmişsin,ellerine sağlık!

elif-kayra dedi ki...

süper nehircim,kuşlarıda bekiyoruz.

Meyra dedi ki...

hoşgeldin cnm
çözünürlükteki sıkıntı herneyse fotolar yinede güzel;)

Unknown dedi ki...

Sen üzülme biz senin kendini merak ettirmene alıştık bile :) Şaka bir yanada Fotoğraflardaki kırmızı tonu nasıl güzel bir renktir öyle... Bastır fotoları koy duvara izle... :)
Öpüldün çok çok...

cecilia dedi ki...

gün batımını, o manzarayı izlemeyi, uzun süredir unutmuştum hatırlıyorum ve böle güzel, izlenesi bi gün batımı diliyorum evrenden :)

nehircce dedi ki...

Zelihacım;en kısa zamanda ekleyeceğim.Beğenmene çok sevindim.sevgiler..

Çeşnici Handan;Çok sevindim :))

Sibelcim;teşekkür ederim canım :))

Kitap Kurduyum Ben;Teşekkür ederim :)

nehircce dedi ki...

Elif;tamam canım en kısa zamanda inş.tşk.ederim :)

Meyra;sağol canım çok sevindim beğenmene :)

Hayat;Bak şimdi çok cadısınnn :) inan bilerek yapmıyorum çok yoğun çalışıyorum sadece :)Beğenmene çok sevindim öpüyorumm :)

cecillia;canımm inş.dilerim en kısa zamanda şahit ol olurmu öpüyorum sevgiler...

MAVİANNE dedi ki...

masal dünyası gibi
fotoğraflar harika

Burcu dedi ki...

Sende hoşgeldin arkadaşım. Fotografların renkleri gerçekten harika olmuş tam çerçevelik bunlar :)) çözünürlükte de fotograf düzenlemek için herhangi bir program kullanıyormusun? oradan çözmeye çalışalım yüklediğin size küçük blogunda yayınlamyı tercih ettiğin boyut büyük olunca böyle dağılma olur

nehircce dedi ki...

Maviannecim;çok sevindim beğenmene :)sevgiler.

Burcucum;çok mutlu oldum :) Fotoğraf düzenlemek için maalesef bilg.sorun yüzünden bir program kullanamıyorum.Paint de yazdım hatta ismimi :)) Ama demekki yüklerken küçük boyutta yükledim farkında olmadan.Dikkate alıcam söylediklerini teşekkür ederim öpüyorum :)

annesiningülü dedi ki...

güzel fotoğraflar canım :)

Syhn dedi ki...

bende fotograf makinesi alacağım güzel resimler çekeceğim..
:))
inşallah yogunluk azalmıştır ;)

CEPAYNASI dedi ki...

nasıl güzel bir manzara...
defalarca baktı,hatta bakakaldım:)