9 Ağustos 2010 Pazartesi

Bugün fotoğraf yook...

Merhaba,

Güzel bir haftasonundan sonra buruk bir güne başlamak biraz zormuş ...
Ezginin günlüğü dinliyorum,ne zaman içimdekileri tarif edemesem kendime ya da yanımdakine hep onu ya da Yeni Türküyü dinliyorum..

Beni gülümseten ise yine oğluş ;

dün dediki;

Anne bayıysaklayım acıyor,
hıhhh,
bayıysak mııı
nasıl yani efoş nasıl oluyor ?
Tüküyüğümü yutuyoyum yaaa, içte ozaman bayıysaklarım acıyor ...
Boğazını gösteriyor :))
Bademcik annecim onlar bademcik :))))
hıı bademcikleyim acıyo o zaman :))

***

Akşam apartmanımızın bahçesinde küçük bir nişan merasimi vardı,
Efoş hadi bizde gidelim dedim,
Tamam,ama napıcaz orda ??
oynarız bizde,dedim :))) Çiftetelli eşliğinde insanlar müthiş eğleniyorlar,ama o durumu algılayamadı...
Efeden gelen cevap şuuu, tamam o zaman bende tombalamı alıym bizde onu oynarız :))))

Bunları hatırlayınca yüzüm gülüyor..

İşim çok stresli songünlerde,kendim de huzursuzum biraz, geçer ama inanıyorum...

Herkese iyi haftalar.
Sevgiler
nehircce

8 yorum:

komançi dedi ki...

geçenlerde de bizim üst katta kına gecesi vardı. davul zurnayla tep şey oynuyorlardı. bizde katılalım dedim abime. ama evde kesici ve sivri aletler yetersizdi . çıkmadık :))

annesiningülü dedi ki...

canım geçer huzursuzluğun inşallah hemen
bak bende bugün seninle aynıyım
hiçbirşey yapasım yok benim :(
neyseki çocuklar neşemizi yerine getiriyor... akşam olsada görsek bücürleri :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Canım inan ki çok iyi anlıyorum seni...Bugünlerde madem ki kendini çok stresli hissediyorsun, önemli kararlar alma veya yapılacak şeyleri aceleye getirme çünkü bu anlar en fazla yanlış karar verdiğimiz anlar...Sakin kalmaya çalışmak en iyisi sanırım...

Unknown dedi ki...

Geçer güzel arkadaşım...TAkmayalım kafamıza bişi..:))))

Adsız dedi ki...

Efe nin soru ve cevapları tam fıkralık :) Bizleride güldürüyor şeker :)
Canının sıkıntısına gelince dediğin gibi sıkıntılı zamanlarında dinlediğin şarkıları şimdi dinleme.. Aç Tarkanın İŞİM OLMAZ şarkısını ritme uy.. Bak nasıl iyi geliyor.. Bozma moralini canını sıkan herneyse boşver. SAğlık olsun..Gerisi elimizde ;)

HAYAT

nehircce dedi ki...

Komançi :)) çok güldüm,davullu kınagecesi bir de apartman dairesinde süpermiş :)))

Bahar gözümde tütüyor desem,öyle eve gidesim var yani :)) iyi ki varlar..haaa bir de iyi ki blog arkadaşlarımda varlar..

Selincim,gerçekten çok haklısın kesinlikle seni dinleyeceğim..öpüyorum seni tşk.desteğin için..

Pınarcım tamam takmayalım :) tşk.ederim tatlım..

Hayatcımmm;evet değil mi temel fıkraları :)))pardon efe :))İnan azönce sen önerdin diye buldum netten dinledim..Az içim açıldı :)) sağolasın ..Ve gerçekten en önce sağlık..öpüyorumm ..

Adsız dedi ki...

Ohhh çok sevindim... :) Öpüyorum seni tatlım.

HAYAT

Adsız dedi ki...

Aaa bu arada Sihirlielleri buldum :))) Meğer blogunun adını değiştirmiş http://hayatvesihirlieller.blogspot.com/

keşke haber verseydi :) Merak içindeydim..

HAYAT