14 Haziran 2010 Pazartesi

:))


Offff ya çok kötüsünüz,

sizi okumaktan yazmaya fırsat bulamıyorum ki ben...

Hepinizin paylaşımları birbirinden güzel.

Kiminizle üzülüyorum,kiminizle gülüyorum,ufkum açılıyor,bazen de uykum :)),eğleniyorum vs........................


Burda kurulan bu bağ,her birinizi hergün acaba dün ne yapmıştır,bugün ne eklemiştir diye merak edip okumak çok keyifli biliyor musunuz :))


İyi ki varsınız gerçekteeennn...



Ben biraz yorgunum bu hafta başı,haftasonum biraz yorucu geçti..Keyifli yanları da vardı tabii.

Bir dost ziyareti, balkon sohbetleri gecenin sıcağında yenilen meyvelerle,dondurmalarla serinlemeye çalışan biz ... Oğluşun bıdı bıdıları,oyunları,sevgi dolu sarılışları haftaya anlam katan en önemli şeylerdi...


Hepimize iyi haftalar diliyorum.

sevgiler.

nehircce

Fot.netten alıntıdır.
Şu sıcakta en anlamlı fot.olsa gerek :))

8 yorum:

Adsız dedi ki...

çok içten olmuş yazınız her zaman ki gibi :)

aynı duyguları blog yazarları da eminim sizin gibi yaşıyordur..bence nette en yararlı işlerden biri blog sahibi olmak.. birbirinden farklı insanlarla gerek yurt içi-dışı bir çok arkadaş ediniyorsunz, birçok şeye kendi fikrinizi yansıtıyorsnz, öğreniyor öğretiyorsuz.. şu netin başına oturunca keyif aldığım şeyler arasındadır blogları yakından takip etmek..

iyi haftalar,

sevgiler

öykü dedi ki...

Ah o nasıl bı tatlılık ya:)
resme bayıldım
sevgıler.

Ful yaprakları dedi ki...

mutlu haftalar olsun :)

MAVİANNE dedi ki...

canım bence de yazamıyorum blogları gezmekten :))))

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Asitli içecekler yerine bence du içilmeli dimi neirccemmm :))) Sıcak bastırdı sorma ne yapacağımızı şaşırmış vaziyetteyim.

allah yardım etsin hepimize. kış uykusundan uyanmış bizim nehirccemiz. blog yazmayı hızlandırmış pekte heyecanlı ve hevesli öp oğluşu bizim için :)

annesiningülü dedi ki...

:)) ben bazen blog okuycam diye yazmayı geçtim işleri erteliyorum :) başıma bişi gelmese bari..işveren duyma sakın ;)

Sibelbek dedi ki...

gerçekten, iyi ki var bu blog :)))

Adsız dedi ki...

Uzlet İstanbul;ne güzel yazmışsınız siz de teşekkür ederim.sevgiler.

Öykü,bence de tam senlik bir fotog.zaten :))Hayvan perisi var sende :)

Ful Yaprakları teşekkür ederim hepimize :)

Siyah Kelebek;tabii canımcım su içelim soğuk soğuk :))Kolaya hayır :)) öpüyorum seni

Baharcımm;evet aynen aynen :)Aman aman bende korkuyorum gerçekten zaman zaman ..

Tibetin annesi ;evet kesinlikle dünyamı değiştirdiniz :) sevgiler canım