12 Mayıs 2010 Çarşamba

Oyuncak bebekler..

Taksim de geziyoruz SEWRESH le birden bu bebekler karşımıza çıkıyor..Nasıl çocuk olasımız geldi..Alıp oynayasımız ...Ben hemen kalabalığı yarıp o anı yakalamak istedim.(Meraklısına fiyatları 25-30 tl arasında değişiyor...)

Biz küçükken bu kadar süslü değildi dimi bebeklerimiz..Şimdinin kız çocukları ne şanslılar..Bana babam sürekli karaşimşek arabalar getirirdi Eminönünden :)) Niyeyse, bir dolap dolusu karaşimşeğim vardı..Öyle tezat ki oysa nehircce nin ruhuna; ama babam onlarla oynamamı çok istemiş sanki..

Birde 3 tekerlekli bir bisikletim vardı..Kuzenim tatilde gelip, merdivenlerden yuvarlayıp kullanılmaz hale getirene kadar..Hala görüşünce kızıyorum ona, pisss senin yüzünden bisikletimden oldum, sonra bir daha da olmadı diyee..O da aşkolsun bütün bisikletler senin gel alalım der hep..Ama ben bilmiyorum ki bisiklet kullanmasını :))) O günden sonra küsmüşüm sanki..

Adaya gidip bisiklete binenlere nasıl imreniyorum bir bilseniz,cesaretim mi yok nedir deneyemiyorum bile, korkuyorum bisiklete binmekten..

Hani şu meşhurrr içecek reklamı varya bisiklete biniyor herkes aynı anda,bisikleti kullanmayı öğreniyorlar nasıl eğlenceliii...Eşimle ilk görünce dedik ki keşke bilseydik de gitseydik..Orda öğrenirdin kesin diyor :))) O yaşlı amca nasıl grurlu kendiyle..Geç değil ama yaaa,ben daha gencim :)


Kıssadan hisse; çocuklarımıza oynayabilecekleri,yaşlarına, becerilerine uygun oyuncaklar alalım..

Sıkıldıkları zaman ortadan kaldırıp unutmalarını sağlayalım.Başka bir zaman ortaya çıkarınca deli gibi seviniyorlar çünkü ..Biraz kıymet bilsinler..

Sonraa zaman zaman da oyuncak elemesi yapıp,oynamadıkları oyuncakları ihtiyacı olan başka çocuklarla paylaşalımmmm :)

Hadi öptüm siziii :))


Not : Hayatcım seni merak ediyorum nerdesin ?? dilerim iyisindir.Yorumsuz bırakma beni...

Herkese sevgiler.

Nehircce

11 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

bende yıllarca hem hediye gelenleri hem kendi beğenip aldıklarımla dev bir oyuncak koleksiyonu oluşturmuştum. sonra bir kenarda durmalarının mantıksız olduğunu fark edip arabaya doldurup hepsini çocuk esirgemeye bırakmış kendimi süper hisstmiştim

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Nehircee rahmetli anneannem pazardan gözleri mavi plastik bebekler alırdı bana. Ve o bebğe kendi elleriyle hırka ve pantalon örerdi. Birde parça gelin tülleri bulur buluşturur o bebğe gelinlik dikerdi. Biz o bebeklerle büyüdük. bu bebkler güzel ama cnlı gibi. ben oyuncak gbi oyunck göremiyorum artık.

TÜm oyuncaklar sanki canlanacak gibi. Biz o bebkleri yıllarca saklardık hiç bozulmazıdlar. şimdi bu fiyatı yüksek süslü bebekleri alsan 1 günde parçalanır gider Bence çocuklarımıza ileride anısı kalacak oyuncaklar almalıyız.

Belki yanlış bir düşünce ama böyle işte :)

Sevgiyle öpüyorum seni canım.

balböcükleri dedi ki...

benimde var böyle bir bebeğim.gerçi üzerinden 20 yıl geçmesine rağmen biraz pasaklı ama hala sağlam:)annem kardeşimi doğurmak için gittiğinde ona sarıldım.bende ayrı bi yeri var.

öykü dedi ki...

Oyuncaklar konusunda aynı sen gıbıyım cok sevıyorum onları
gecen gun kadıkoy meydanında
bı adam sokakta satıyordu
oyuncak cok entersan
bı ayı dusun:)
dugmesıne basınca katılıyor gulmekten
ve o kadar cok o kadar cok guluyor kı
once ıkıye katlanıyor karnını tutarak
sonra da dusup bayılıyor

adam bagırıyor
cocuklarınız gulmekten bayılsın ıstyıyorsanız
bız burdayız:))

cok sevdım paylasayım dedım yazını gorunce

nehircce dedi ki...

Burcu;güzel yürekli insan,ne iyi etmişsinn..Bende Efenin oyuncak fazlasına ona yakın çözümler buluyorum.Balka çocuklar seviniyor ne güzel yapıyoruz :) dimi öptüm seniii

nehircce dedi ki...

Siyah Kelebek;canımm hatırlıyorum o mavi gözlü bebeklerii tüllerle bizde süslerdik bazen bahçede evcilik oynarken :) çok güzel diii onlar..ne iyi yaptın hatırlatarak..Oyuncaklar konusunda da çok haklısın eskiden daha kıymetliydi de hepsi,şimdikiler hem çok pahalılar hem de çok şatafatlılar..Çocuklar doyumsuzlaştı işte zamanla :( bilinçli olmak lazım değil mi..öpüyorumm bende sevgiyleee

nehircce dedi ki...

Serpilcim;ne güzel yapmışsın saklayarak,çok isterdim bende böyle birşeyi..Yorumun için tşk.ederim sevgiler...

neval dedi ki...

kaç yaşına da gelsek mayamızda var bebek sevmek oyuncak ya da gerçek

SEWRESH dedi ki...

Bu bebekler Taksimin en dikkat çeken kısmıydı bence, renk renk etekleri vardı..gerçek gibi :) al götür parka, eğlen,,biraz korku filmlerindeki bebek chucky i andırıyor ama :))

annesiningülü dedi ki...

çok önemli bir konuya değinmişsin. Bende Yağmur'un kullanmadığı oyuncakları ihtiyaç sahiplerine veriyorum. En çokta apartman görevlisinin kızlarına. 3 tatlı kız, hatta birinin adı Bahar. onların sevinci süper geliyor bana
yeniden iyi tatiller canım

nehircce dedi ki...

Nevalcim;evet büyümeyen çocuklarız biz :))

Sewresh; evet dimi çok gerçek gibilerdi,kokoşluktan da ölüyorlar ama :))


Baharcım;Sen de ne iyi birşey yapıyorsun,çocuk sevndirmek gibisi yok,hassasiyetini zaten yakınen biliyorum bu konuda, ama paylaşımcı olmanıda çok taktir ettim..öpüyorummm