3 Mayıs 2010 Pazartesi

Kardeş Zeyno/acemi fotoğrafçıya ilk destek :)))

Çok hoş bir haftasonuydu...

Cumartesi malum nehirccenin her hafta olduğu gibi yaptığı ev işleri...Bu haftasonu cam bile sildim.

Akşamında kocişin ısmarladığı akşam yemeği :))

Pazar günü kızlarla,özgürce doya doya gezdiğimiz bir Taksim kaçamağı...

Yukarıda Üsküdar Beşiktaş motorunun, dalgalarla verdiği savaşa inat poz veren biz iki kardeş :)

Fotoğraftaki konu mankeni kardeş zeyno, nasıl güzel çekebilmiş miyim :))
Burcu olacak mı ??? bu iş ne dersin :))



Zeyno uzaklarda ki sevdiceğini düşünürken objektife yakalandı :)))



Burda bildiğiniz poz verdi,rüzgarın azizliği olmasa belki çok daha güzel bir poz olabilirdi..Ama güzel kardeş yine de güzel çıkmış :))

Ofiste beni bekleyen bir yığın iş, ama ben leylayım bugünn yine...Dün deniz havası,çarptı galiba :))

Off akşam olsada eve gitsek :)))

öpüyorum hepinizi iyi haftalar...

Pazar gezmemizden daha bir sürü fot.var fırsat buldukça yayınlarım onlarıda..

Sevgilerr

nehircce

16 yorum:

Sibelbek dedi ki...

kardeş fotoları en güzeli :)

bozbek dedi ki...

süperr, öyle güzel anlatmışsın ki bir pazar daha yaşayasım geldi ..

Burcu Çalışkan dedi ki...

olmaz mı arkadaşım tabii ki oluyor. ilk 2 foto hoş 3. de biraz güneş yüzünden ışık biraz göze batıyor bir de mini hatırlatma arka alanı çok kalabalık seçmiyoruz. gerekirse açını değştirip tekrar çekiyoruz :))eline sağlık canım

nehircce dedi ki...

Sibelcim canım sağol :))öpüyorumm

Bozbekcimm;canım teşekkür ederim.Hava da güzeldi ya bende çok istiyorum dünü tekrar yaşamayı :)))

Burcucumm;canım ya çok sağol bak arka plan uyarın harika oldu..Daha dikkatli olucam..kocaman sevgiler..

SEWRESH dedi ki...

bu güzel haftasonuna dahil olmaktan fevkalade memnun kaldığımı belirtmek isterim :) filükülü ;)

nehircce dedi ki...

sewresh canım asıl sen geldin biz şeref duyduk :) ayrıca finiküler :)))

neval dedi ki...

ne kadar şanslısınız kızkardeş sahipleri hele iyi anlaşıyorsanız sizin gibi iki katı şansa sahipsiniz bu arada hangi üniversite mezunusun?

Kürksever dedi ki...

Burcu'nun yorumlarına katılmakla birlikte, ilk kareyi daha fazla vurgulamak istiyorum. Poz çok güzel, kadraj çok güzel, kontrast çok güzel, sadece iki kardeşin bakış açıları arasındaki fark bu kadar yüksek olmasaymış, yani kamera soldaki kardeşin gözlerini biraz daha görecek şekilde aşağıya inseymiş çok daha güzel olacakmış...

nehircce dedi ki...

nevalcim;öyle çok şükür, biz aslında 3 kız kardeşiz.ortanca kardeş bu gezintide yoktu :) buarada Safranbolu rest.mezunuyum :)


Coşkun Hürsel;çok teşekkür ederim.Yorumunuz için çok mutlu oldum.Soldaki kardeş yani ben özellikle bakmak istemedim aslında :) ama dediğinizde çok haklısınız..

Birileri anlatsın dedi ki...

İlk fotoğrafa bayıldım bayıldım... Bakınca sevgi fışkırıyor sanki, pozitif enerji yayıyorsunuz...

Zeynep dedi ki...

çok daha güzel resimler var ablam diye demiyorum başarıcak ben inanıyorumm :)))
ben fotoğraf çektirme meraklısı biri olarak, ablamın bu merakından çok memnunum sapancaya gittiğimizdede büyük bi zevkle fotoğrafların önüne atlarım ablacım merak etme :)

annesiningülü dedi ki...

siz ne güzel kardeşlersiniz böyle :D ilk fotoğrafınızı çok beğendim canımcım

nohut oda dedi ki...

hımm kardeşınız cok hoş bir kere...
fotolarda guzel olmuş tabıı 2. sı favorım..

nehircce dedi ki...

Birileri anlatsın;canım teşekkkür ederim :))Ne mutlu bize sana onu hissettirdiysek :)öpüyorum sevgiler..

Zeyno;tamam anlaştık..ayrıca tşk.ederim...

Baharcımmmm;canım benim sağolasın..

Nokut oda; Hoş dimiii şımarıcak şimdi ama :)))
tşk.ederim.

NiLaY dedi ki...

valla hiç de acemi işine benzemiyor bu kareler :) Özellikle 2. kareyi çok beğendim..

nehircce dedi ki...

Teşekkür ederim Nilaycım :)