3 Şubat 2010 Çarşamba

Bütün kızlar toplandık :)))


Çok mutluyum sebebini biliyor bunu okuyan bir çok güzel yürek :))
Bütün kızlar toplandık fotosu ekledim..Nasıl beğendiniz mi..Bu bizi, blog dostluğumuzu gösteriyor bence :))) Kendisini 2 yıl önce Kapalıçarşı daki çalışmamız sırasında Canon D350 ile çekmiştim..
Sonra çok sevdim bilmeden bu günü, bugün ki yüreğimi çekmişim..
Hepinizi çok seviyorum ben, iyi ki varsınız iyi ki tanıdım ayrı ayrı hepinizi..
Dost bilmeden,tanımadan da kazanıla biliniyormuş meğer...
Kaybettiğim ne çok zaman oldu oysa :((
Sıcacık kucaklıyorum hepinizi :))
Sevgiler...

17 yorum:

ArZuCo dedi ki...

inşallah her zaman böyle güzelliklerde buluşuruz.

nehircce dedi ki...

İnşallah canım :))

Burcu Çalışkan dedi ki...

Ne güzel bir şey değilmi sanal dünyanın bu artıları

deep dedi ki...

Görünmez köprüler insanı birbirine bağlayan,tanımadanda sevmek çok güzel bir duygu..
Sevgilerimle.
Deep:)

Flame dedi ki...

Senin sayende oldu herşey.. Senin güzel yüreğin sebep oldu ve ortak olduk bu mutluluğa..

nehircce dedi ki...

Burcu,evet tarifsiz birşey, bilmediğin tanımadığın biriyle kırkyıllık dost gibi yazışmak konuşmak müthiş :)) tşk.ederim yorum için..

nehircce dedi ki...

Sevgili Deep,canım çok güzel çok..İyi ki varsınız..

nehircce dedi ki...

Alevcimm;canım hepimizin siz olmasaydınız bu paketler birikmez ben kendi başıma çok az şey yapabilirdim..Sağolun hem de çokk

Adsız dedi ki...

canım ben ne zamandır uğramamışım sana ..mehmet ile ilgili yazını okudum ve eski sayfaları cumartesi gideeğim demişsin ama cumartesiden sonrada ulaşan paketleri iletebilirsin değil mi elimden geleni yapacağım sevgiler

duygu dedi ki...

ne sıcak bir mesaj bu... sanal alem çok güzel dostluklara gebe... bende kendimi çok şanslı hissedenlerdenim bu konuda... çok şükür...
sevgilerimle...

makcig dedi ki...

Geç kaldığım için çok özür dilerim.Hala şansım varsa bana adres yaar mısın.?Şehr-i Bursa'dan sevgiler.

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Canım bu güzel dostluğu el ele vermenin bu büyük hazzını bize sen kazandırdın. Asıl biz sana teşekkür ederiz. o incecik narin sesin altında koca bir yürek varmış gönülden tebrik ederim seni.

nehircce dedi ki...

asyaselda;canım paketleri Cumartesi kısmetse ileteceğim ama sonrası için söz veremiyorum.Yalnız direk adreslerini verebilirim istersen.Sevgiler.

nehircce dedi ki...

Duygucum;çok teşekkür ederim.Çok güzel bende çok şanslıyım..sevgiler.

nehircce dedi ki...

Siyah kelebeğim :)) canım benim teşekkür ederim..Teslim bitince ohhh diyeceğim.Biz başardık diyeceğimmmm..öpüyoruum kocamannn

annesiningülü dedi ki...

Bende kucakladım.
Böyle bir yardımın ilk adımını attığın için tebrik sana :)

Tibetin annesi dedi ki...

Sen çok güzelsin arkadaşım. Sayende birinin "Rıza"sını aldık ya, Allah senden razı olsun :)