26 Ocak 2010 Salı

ilk paket geldi :))

İlk yardım paketim bugün elime ulaştı..Çok sevindim hemen paket sahibine haber verdim..
Yardım gizli olursa daha makbul olurmuş o yüzden burdan isim vermeyeceğim o kendini biliyor :) Heyecanla bir sonrakini bekliyorum şimdi..

Arkadaşlar Mehmet le ilgili bir yeni haber var, biraz can sıkıcı ama paylaşayım istiyorum..Geçen hafta aldım haberi Eşref Bey maalesef işten çıkarılmış..Bahsetmiştim hani,bir lokantada bulaşıkcılık yapıyormuş diye...Patronu hem bulaşık hem de servis işini yaptırmak için bir bayan eleman alacakmış, yada almış..Hepimiz maruz kalıyoruzya bu duruma sinir oluyorum az para çok iş...

Neyse bu konuyu biran önce halledip huzura ermek ve gönül rahatlığıyla işime ve tekrar aynı tempoda bloğuma geri dönmek istiyorum :)))
Herkese kucak dolusu sevgiler...

5 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Güzel kalplim benim :)

annesiningülü dedi ki...

nehir bende birşeyler göndermek istiyorum
mail adresini bulamadım buraya yazdım
bana bir mail atarsan sana soracaklarım var ona göre bende kendimce birşeyler göndereceğim :)
bahartgul@hotmail.com

fikir işçisi dedi ki...

güzel yüreklim canım arkadaşım sen neler yapıyorsun böyle ne iyi işler yapıyorsun Allah seninde zor zamanında sana yetişsin ben şimdi demek isterdimki nehir bende yardım yapayım ama şu an buna imkan yok çünkü bu yıl kredi borcumuz hayli yüklü ondan ama buna rağmen eşimle yıllardır düzenli olarak burs ve sadaka veriyoruz bu yıl ilk kez aksadı ama duam seninle olacak ve mehmet le
iyiki seni tanımışım güzel yüreklim sen ve senin gibiler iyiki var
Allaha emanet ol

ArZuCo dedi ki...

aynen bahar hanıma katılıyorum bende hem adres hemde son durum hakkında bilgi almak istiyorum :)

Zeynep dedi ki...

nehirce2008@mynet.com
ablamın mail adresi internetde bi problem olduğu için bugün nete giremiyormuş ben bildiklerimi aktarıyım , 3 paket ulaşmış 2 tane de yoldaymış 6 şubatta gidiyoruz bu yüzden bu haftaiçi göndericeklerinizi kargoya vermelisiniz...
ablam hediyeleri mehmete ve ailesine verirken bütün resimleri bizzat ben çekicem şimdiden herkeze onlar adına bende tşk ederim...