13 Aralık 2009 Pazar

ciciler aldım :)

Bu cicileri gecen hafta almıştım..Mudo dan inanılmaz ucuzlardı...Porselen tuzlukların tanesi 2,25 tl ,servis tabaklarının da fiyatı 2,25 tl' idi.Toplam 9 tl ye sahip oldum bunlara :)) seviyorum böyle ıvır zıvır şeyler almayı ama ben :)) bunlar o günümü iyi gecirmeme yetti de arttı bile:)) Gerci ihtiyacımda vardı hani...

Bu arada hava malum cok kötü,yağmur rüzgar ve soğuk tam bir kış günü..Bizim IKEA planı yattı.Arkadaşım gelecekti oda iptal oldu :(( Ben de birazdan film izlemeyi düşünüyorum..

İyi pazarlar ...
Sevgiler...

6 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

çok uygun almışsınız.

Zeynep'in Evi dedi ki...

bende bugün gezdim mudoyu..çok uygundu fiyatlar..

efulemm dedi ki...

cicilerini güle güle kullan .tabaklara ve renklerine bayıldıımm fiyatınada öldüm zaten..:))

meltem dedi ki...

güle güle kullan:)
iyi pazarlaaaaaaar

nehircce dedi ki...

İçimden geldiği gibi;evet ve fiyatları baya düşürmüşlerdi.Yeni yıl indirimi :)) tşk.ederim yorum için sevgiler.


Zeynepcim; sende birşeyler aldın mı :))öpüyorum seni :))

Efulem; teşekkür ederim canım,tabakların renkleri gerçekten güzel, beğenmene çok sevindim :)

Meltemcim,teşekkür ederim canım öpüyorum :))

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Güle güle kullanın...