17 Ekim 2009 Cumartesi

Kanka :)


Dün akşam yorgun argın eve geldim,yağmur çok zevkle yağıyordu benim de içimi ferahlattı...Hafifledim.Ruhumu dinlendirdi...

Yemek maratonundan sonra,Efenin ve benim sevdiğimiz dizimiz Melekler Korusun'u izlemeye başladık :) Efe birara bana ''anne bana bir su kap gel'' dedi...Önce kulaklarıma inanamadım neyyyy dedim güldü ''bir su kap getir işte'' dedii..O ciddiydi de ben şok olmuştum :)

Çok ayıp dedim anneye böyle hitap edilmez...'''Tamam su getirir misin'' dedi...Neyse dedim..Arkadaşlarından duymuş öyle söyledi..Çok komik geldi sonra güldüm epeyy...

Sonra aradan 10 dk geçti geçmedi geldi boynuma sarıldı.''Anne biz şimdi kanka olduk'' dimi dedi.. Ayyy Efe çok komiksin oğlum kimbilir daha neler duyacağız senden dedim..Gülüştük durduk..Yanımda uyuya kaldı sonra.Gribi hala devam ediyor haftasonumu ona ayırıp iyileşmesi için çabalıycam inş.toparlar kendini..

Bu arada bu akşam ya da yarın yazlık , kışlık devrini yapmam lazım dolapları düzenlemeliyim.Yıkanacak da bir sürü çamaşır çıkacak demek oluyor bu..Ayyy bir de ütü cabası..

Sağlık olsun elimiz mahkum yapacağız :))

Yarın eşimin doğum günü, küçük bir süprizde planlarımın arasında bu iki güne çok şey sığdırmam gerekecek belli oldu..Hadi bakalım umarım herşey yolunda gider..
Sevgiyle İyi haftasonları...
Not: Fotoğrafda ki küçük bey, oğluş ve sevgili arkadaşları...

6 yorum:

Flame dedi ki...

Kanka oldunuz ha :P
Çok komik bu çocuklar yaaa..
Bugün bende veli toplantısındaydım neler duydum neler :D Zamane çocukları aşmış kendilerini..

Eşine şimdiden nice yıllar diyorum. Sana da kolay gelsin..

nehircce dedi ki...

Alevcim; Evet canım ya sorma :) teşekkür ederim.

Gökyüzünün ömRü dedi ki...

hey kanka :)
yerim onu ben...
melekler korusun benim de favori dizilerimden :)
Şimdiden sağlık mutluluk huzur dolu nice senelere eşinizle ve yakışıklınızla birlikte...

nehircce dedi ki...

gökyüzünün ömrü;canımcım teşekkür ederim :))

... dedi ki...

Bayıldım bu kanka muhabbetine nehir :)
'Kap getir' çok komik bu çocuklar...
Adamım hadi bir kaç tur atalım derse yarın öbür gün şaşırma :)))
Öperim sizi,sevgiler

nehircce dedi ki...

Tuğçe,kesin diyecek yakında bekliyorum onu da :) geçen gün anne 5 dk bekle ne kadar sabırsızsın, dedi bana sıpa :)) bilmiş bunlar..Seninkinden neler duyacağız kim bilir..bizde sizi öptük.