28 Temmuz 2009 Salı

Mimlenmişim :))

Merhaba,

Merak eden arkadaşlarımmm, düğünümüz çok şükür çok güzel geçti.Bir sürü detay var elbette anlatılacak.Kardeşim ve eşi şuan Marmaris de tatildeler.Dilerim herşey gönüllerince olur.Bizde misafirlerimizle ilgilenmeye devam ediyoruz.Bir kısmı bugun gittiler.Ama hala kalabalığız.Tüm kuzenler bir arada aslında çok da güzel zamanlar geçirdik.Çok da alıştım galiba gitme fikrileri bile üzüyo beni, düşünün.O kadar bunalmama yorulmama rağmen.Böyle günlerde olmasa hepimizin bir araya gelmesi çok zor oluyor...

Bu akşam birlikte bir sahil gezisi yapmayı planlıyoruz koloni halde yürüyen bir kalabalık görürseniz belkide bizizdir :))
....

Bu arada dün yorgunluktan ve işin yoğunluğundan blog arkadaşlarımı okuyamamıştım sevgili SİYAH KELEBEKhttp://curcuna-siyahkelebek.blogspot.com/ beni mimlemiş...Bu ikinci mimim çok mutlu oldum beni tanımak istemesine ve düşünmesine teşekkür ederim canımm...

ilk sorumuz;

1-HAYATIM DAKİ ÖNEMLİ 3 ERKEK?

* canım babam,eşim ve oğluşum biriciğim

2-YAŞADIĞIM ŞEHİR DIŞIN DA SEVDİĞİM 3 ŞEHİR

*Samsun,Safranbolu,Sapanca :))


3-EN ÖNEMLİ FOBİM?

* Karanlık bir yerde kabalı kalmak sanırım.

4-GİYİM KONUSUN DA EN ÇOK TERCİH ETTİĞİM RENK?


* Mavi ve siyah


İşte böyle :))) Siyah Kelebek teşekkür ederim canımm sevgiler ve öpücükler sana ..


Bende http://mavianne.blogspot.com/ Sevgili mavi annemizi,

http://houseofvintagedreams.blogspot.com/ taze anneyi,

http://annelerlehayatadair.blogspot.com/ Balperin annesi sevgili Alev'i

mimliyorummm

iyi haftalar dilerim sevgiyle...



6 yorum:

she is dedi ki...

sana inanamıyorum canım arkadaşım ya...
ben bugünkü postumun sonuna 2. not olarak yazmıştım,kimse beni mimlemiyor sevmiyor mu beni acaba üzülüyorum diye ve sen o dakikalarda bana mim göndermişsin.
seviyorum seniii
:)

nehircce dedi ki...

Gerçekten miiii :) valla temiz kalpliymişiz demekki ikimizde, okumamıştım ben seni henüz.Sen nasıl sevilmezsin bende seviyorum seniii :))) ilanı aşk gibi oldu :)) valla arkadaşlar aramızda birşey yok :)))))) sevgilerrr canımmm

Gökyüzünün ömRü dedi ki...

Kardeşe kocaman mutluluklar dilerim...

siyah kelebek dedi ki...

Kardeşine ve eşine bir ömür boyu mutluluklar dilerim..Allah bir yastıkta kocatsın..BEnim için de yazmış olduğun övgü dolu sözlere çok teşekkür ederim..Valla ilk zamanlar da bende pek kıskanırdım şu mimcileri ama,zamanla arkadaş edinmeye,mimlenneye ve mimlemeye başlıyoruz..

sevgiler..

♥ MAVİANNE ♥ dedi ki...

mim için teşekkürler ilk fırsatta yapacağım ama bu kaçamaklarda zor ankaraya gidince söz:)))

sevgiler

nehircce dedi ki...

Gökyüzünün Ömrü;sağol canım darısı tüm sevenlere:))

Siyah Kelebekcik,Rica ederim ne demek,bu mim işi zevkliymiş doğrusu :))

Mavi annecik,bekliyorum mimini :)))iyi tatiller