9 Haziran 2011 Perşembe

Dip not...





Bu aralar ne kadar büyüdüğünü fark edip nasıl seviniyorum bilemezsin,
Boyun epey uzadı, dilinde öyle :)
Uzun saçlarının kesildiğinden beri bambaşka biri oldun..
İfadelerin bile değişti sanki.
Son iki aydır hoşlanmadığın çikolataları severek yiyorsun ne garip...


Baban özgüvenin artsın diye okul dönüşü bakkalın önünde bekleyip,ekmeği sana aldırıyor,hani biraz utangaç bir çocuksun ya :) 
Bu durum babanın da işini geliyor bence :)
Ama sende olumlu bir etki yarattığı kesin,daha önce utanarak girdiğin bakkaldan şimdilerde gülümseyerek ve bir şeyi başarmanın verdiği gururla çıkıyorsun,bakkal amcaya ''biy ekmek veyiy misiniz'' dediğini duymak için yanına gelmeyi çok istiyorum ama;baban müdahale etmemi istemiyor.. Elinde ekmek bakkalın merdivenlerini bir inişin var ki,sanki dünyayı kurtaran adamsın ....


Paraları öğrenmen için de önemli bir adım oldu..
''Ben amcaya 1 tane 1 lira verdim o bana bir sürü para verdi ne gayip''...


Saymayı ilerlettin şuaralar,100 e kadar geliyorsun, sonra da şımara şımara hoplayıp zıplıyorsun...


Her geçen gün büyüdüğünü görmek ne güzel...


Her annenin çocuğu kendine güzel,kendine akıllı , iyi ki varlar..


Oğluş için, yazılmış bir nottur bu benim kisi...


sevgiler...


nehircce

9 yorum:

Sibelbek dedi ki...

babanın bulduğu yöntem harika! tebrik ettim kendisini ;)

Burcu Çalışkan dedi ki...

Ne zamandır yoğunluktan sizleri ziyaret edemiyorum, öncelikle başınız sağolsun canım ve yukarıda yazdıkların nasılda gururla anlatmışsın oğluşunu...

Unknown dedi ki...

Senin anlatımınla fakat onu dinliyormuşumcasına çok sevdim oğluşunu ne gayip :)
Rabbim hayırlı,uzun ömürler versin..
Sağlıkla,mutlu günlere..
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

adımla yorum yazmama izin vermiyor blog anlamadım :(

ne güzel ifade etmişsin, insan anne olunca bambaşka oluyor hayat diyorlar, darıcı başımıza :))

ful yaprakları

Syhn dedi ki...

özgüven geliştirme taktiği güzel, tuttum bunu ;)

meyra dedi ki...

bu taktik mükemmel sonuçlar veriyor bizzat arkadaşımın oğlunun gelişimine şahit oldum sende gördükçe böyle haz alıp sevinçle döktüreceksin bak:) aferin minik oğluşuna..

MAVİANNE dedi ki...

adım adım izlemek görmek süper birşey
anne olmak ebeveyn olmak bu bakımdan inanılmaz bir deneyim
bebeğin büyüyor ve sen izliyor şekillendiriyorsun
paha biçilemez
Allah sağlıklı ömür versin

yıldız dedi ki...

Bir çocuğun büyümesini izlemek hayatın en güzel parçalarından biriymiş.
Anne olunca anladım:))

annesiningülü dedi ki...

dünden beri yorum yapamaya çalışıyorum olmadı...
sizin yöntem yani baba yöntemini bizde deneyelim hani biz eşlik etmezsek parkta çocukların yanına bile gitmez bizimki :( deniycem ;)