17 Temmuz 2010 Cumartesi

Bugün ben...

Bugün ben...
Erkenden uyandım dün bahsettiğim üzre,doğruuu Kadıköy'e.
Önce Nazım da hoş bir kahvaltı gölgede içilen çay,rüzgara inat okunan kitap :)
Sonra alışveriş, uzun süredir istediğim bir çanta ve Mango da indirime girmiş cici pantolonlar benim oldular.
Birkaç aksesuar ve tabii bir kitap daha, tüm bunları ilk fırsatta yayınlamaya çalışıcam merak ettiyseniz tabii, pek alışveriş fot.eklemem aslında biliyorsunuz;ama bu sefer olabilir :))

Neyse benden kısacık bir ceee olsun,şimdi evde işler beni bekler..
Malum yarına kociş ve oğluşş geliyorlar.

Sevgiler..
nehircce

4 yorum:

resimli günlük dedi ki...

Ne güzel bir gün olmuş.Çocuksuz çarşı gezmenin tadını çıkarmışsın.Tamam çok tatlılar,seviyoruz falan ama onlarla keyfine göre çarşı pazar dolaşılamadığı da inkar edilemez.Aldıklarını görmekten de keyif alırız efenim.Özellikle de kitap alışverişini merak ediyorum.
özlem

Beyza dedi ki...

Ohhh! Super bi gun olmus, istanbulda kahvalti sefasi herseye deger. Arada boyle kacamaklar yapmak lazim, yarasin arkadasim :)
Optumm!

nehircce dedi ki...

Resimli günlük;kesinlikle haklısın :)) çocukla alışveriş olmuyor zaten bakıp bakıp geri geliyorsun..Ya denerken huysuzlanıyorlar ya kasa da beklerken..yorum için teşk.ederim. sevgiler..


Beyzoş:) canım gelde beraber gidelim bebişlerimizle :) bu kaçamak bana çok iyi geldi gerçekten.öpüyorum

neval dedi ki...

ne hoş olmuştur orada üfül üfül okumak