21 Mart 2010 Pazar

Pazar Pazar...

Merhaba,
İyi pazarlar umarım, gününüz güzel başlamıştır.

Ben dün ve bugün erkenden kalkıp yürüyüş yaptım.Kendimi çok iyi hissediyorum.Biraz ayaklarım acıyor hamlamış vücudum :) Ama ruhum gayet iyi..
Cuma günü bahsettiğim balkon düzenleme faaliyetlerine; dün pazardan aldığım çiçek fideleri ve maydonoz tohumlarıyla başladık..Canım babam da istediğim saksılarımı almış.Bu sabah birlikte kahvaltı yaptıktan sonra,eşim ve oğlumla ilk iş bu güzel şeyleri toprakla buluşturduk.Can sularını verdik..


Onlarda mutluluklarını bana gülümseyerek gösterdiler.Nasıl güzel poz vermişler dimi :))



Birazdan buraya gideceğiz..Her bahar ilk ziyaret yerimizdir..Geçen sene de yazılarımda bahsetmiştim..Şehrin tam göbeğinde ayaklarınızın toprağa değebileceği,güzel fotoğraflar çekebileceğiniz,çocuğunuzla doyasıya oynayabileceğiniz bir mekan...Güzel kocaman bir bahçee...Zevkle tavsiye edibileceğim bizim ailece çok sevdiğimiz bir cennet...
Hepimize iyi pazarlar...
Sevgiler
Nehircce


21 yorum:

Adsız dedi ki...

mmmm geldinizmi:):)iyi pazarlar canım:)

duygu dedi ki...

oohhhh valla mis gibi. toprakla uğraşmak igibisi var mı... çok iyi etmişsin...
birde bu botanik parka ben hiç gitmedim ama birçok blogda linkini görüyorum... nasıl bir yer? gidince çıldırırmıyım temiz havadan, bol yeşilden... ya kızım atlarmı karıncaların arasına karışıp çimenlerin üstüne ?
sevgiler en içteninden...

Burcu Çalışkan dedi ki...

Özlemciğim umarım sorun çıkmaz bu sefer dediğin gibi :)) Fotografa başlarken her zaman ilk dikkat ettiklerimizden biri doğal ışık kullanımı oluyor. Yani flaşlı çekimlerde doku kaybı ve gölge oluştuğu için çekilen şeyin güzelliği tam olarak göz önüne serilemiyor. Bakış açın güzel fakat bir de aynı pozları balkonda veya cam önünde ışık kaynağını arkanda bırakacak şekilde konumlanıp çekersen aradaki farkı sende göreceksindir :))

nehircce dedi ki...

Asyaselda;geldik canım geldik :) çok güzeldi..

Duygucum;canım muhakkak git derim,Derin bayılır eminim,termosa çayını yap,yanına atıştırmalık yiyecekler al.. aaa bak kahvaltı da süper oluyor orda, masalar var kocaman ağaçların altında misler gibi yiyip içiyorsun.Çocuğun güvenle oynuyor ayağını küçük dereciğe sokuyor ıslanıyor çamur oluyor o küçük ayaklar :)) yedek çorap da götür tamam mı :))) bende sıcacık sarılıyorum sana :) iyi haftalar hepimize...

nehircce dedi ki...

Burcu;geldi yorummmm :) sağol canım evet haklısın iki gündür bakıyorum aslında arkadaki karanlık rahatsız ediyor beni de ama çiçeklerin canlılığı gizliyor gibi kusurumu,Şimdi balkonda o şirin şeyler, bir de öyle çekeceğim dediğin gibi.Desteğin için teşekkür ederim.Her zaman beklerim eleştirilerini olur mu, daha iyi olmak istiyorum.sevgiler :))

Sibelbek dedi ki...

Çok seviyorum çiçekli balkonları. hemen ayırt ediliyorlar diğerlerinden. hem senin bina yığınının arasında bir kaçış yerin oluyor balkonlar çiçeklerle donatılınca... harika bir girişim, tebrik ederim. şu botanik bahçesini bizde ziyaret edebiliriz umarım. çok güzel görünüyor...

nehircce dedi ki...

Evet çok haklısın,bir dur soluklan,gözlemle etrafını, bunlar için kaçış balkonlar gerçekten..Botanik bahçesine İnşallah gidebilirsiniz Tibetim de çok sever eminim.Seni merak etmiştim yorum gelince çok sevindim sevgiler :)) öpüyorumm

annesiningülü dedi ki...

bizde bu hafta el atarız umarım çiçeklerimize ve balkonumuza bu haftadan birşey anlayamadık :(
dediğin yere gidip bakıyorum şimdi, kociş karşı lafını duyunca kesin çokkk uzak der ama du bir kandırmaya çalışayım :D
iyi haftalar canım

Hayat dedi ki...

Pazarınız ne kadar keyifli geçmiş... kısa sürede bende balkonumu rengarenk çiçeklerde donatmalıyım ... Çiçekçi dükkanlarını izlemek öyle rahatlatıyorki beni, kesinlikle balkona el atmalıyım :))

asmabahce dedi ki...

off çok güzell ellerinize sağlık, hem fotoğrafşlar hem de çiçekjler için, çok severim çiçek dikmeyi bakmayı:)

laleninbahcesi dedi ki...

Ben henüz başlamadım balkon düzenlemesine. Bütün sardunyalarımda dondu zaten. N.Gökyiğit parkını bende çok severim...

meltem dedi ki...

ne kadar güzel.. nerde bu park mevki bildirin lüfeeeeen:)) gerçekten ben de gitmek istiyorum anlatırsan sevinirim..
benim balkonum yok ama mutfak camımın önünde geniş bi yer var oraya neler eksem güzel olur sence ay ben daha önce hiç çiçek dikmedim biliyomusun ama şimdi canım istiyor özendim valla
ellerine sağlık
öpüyorum

nehircce dedi ki...

Baharcım;evet sen bu haftasonu dinlenemedin umarım Yağmur daha iyidir.Erkekler bu konuda çok katı maalesef bizde avrupa yakasına çok az geçiyoruz.Trafik onları bezdiriyor :) Umarım gidebilirsiniz.sevgiler :)

nehircce dedi ki...

asmabahçe;Teşekkür ederim.Ben ilk kez böyle bir işe giriştim umarım becerebilirim de güzelce büyürler :) sevgiler.

nehircce dedi ki...

Laleninbahçesi;Mart bitmeden yapmak gerekiyormuş sanırım bu işleri.Çok güzel bir yer değil mi :) çok sevindim.

nehircce dedi ki...

Meltem :) canım yorumun için tşk.ederim tekrar aramızda olman harika..Canım burası ataşehirle kozyatağı arasında tem in ortasında oluşturulmuş harika bir yer.İnternet sayfasından bakarsan krokisi de var.Sen de bu yakadasın inşallah fırsat bulup gidersin eminim Nehir de çok sevecek..
Çiçek için o boşluğu muhakkak değerlendir.Bak nasıl mutlu olacaksın..Eğer gölgeyse bu mekan ince yapraklı süs çiçekleri menekşeler vs.. güneş alıyorsa daha kalın yapraklı çiçekler seçebilirsin...Ben de çiçekci amcadan öğrendim :)) sevgiler

nehircce dedi ki...

Hayatcım;kesinlikle yap çok seveceksin..Elin toprağa geğince bile inanılmaz mutlu oluyosun..Eve de içine de renk geliyor.sevgiler tatlım..

meltem dedi ki...

aaaaaaaaaa biliyorum orayı adını hatırlayamadım şimdi ama gittim ben daha önce evet evet hay allah baya güzelleşmiş demek ki ben gitmeyeli beri
mutlaka tekrar gidicüüüm canım çok sağol
çiçeklere gelince benimde bi çiçekci amca bulmam lazım ehehee:))

MAVİ TUTKU dedi ki...

Çok güzel yetişmişler, sizede çok güzel poz vermişler.:)

Rumeysa dedi ki...

babamı özlemişim..:( bu sıralar o da çiçekleriyle haşırneşirdir kesin.. her bahar elleri çiçeklerle gelir, balkonumuz cıvıl cıvıl olur.. işten eve geldiğinde ilk yaptığı şey, balkona koşup çiçeklerine bakmak olur.. hatta bazen çiçeklerini kıskanırım onlarla daha çok ilgili diye! :)

nehircce dedi ki...

Onuncu Köyün Adamı;teşekkür ederim :)

Rumeysacım;Kıyamam sana az kaldı sıvavların bitsin gidersin yanlarına..Bu ayrı bir keyifmiş gerçekten ben de yeni yeni öğreniyorum ..Efe de hep peşimde demekki ondan :)) sevgiler.